Internet izdanje broj 141 od 28. decembra 2005.

 

 

 

Društvo

 

 

ANKETA SN: Smetaju li vam televizijske i druge reklame?

Smorile su nas reklame!

Reklama je dosta svima! Na svim TV kanalima, u svim medijima, na svim zidovima - samo reklame, reklame ... Danak pokušaju da postanemo potrošačko društvo sada plaćaju svi. Bar do aktivacije novog zakona o reklamiranju

 

Vladimir Gorunović Ljiljana Aća Srbislav Stevanović Bata Canko Dinić
Jovan Stojanov Radovan Babić Olga Dukić Slobodan Tekinder

Vladimir Gorunović:

- Zavisi kako koje reklame, kada i gde. Smeta mi kada gledam televiziju. Reklamni blokovi su predugački. Naročito kada su filmovi u pitanju, a o utakmicama da ne govorim. Definitivno bi trebalo smanjiti trajanje reklama. Nadam se da će novi zakon o reklamiranju donekle rešiti tu situaciju. Trebalo bi razmotriti i plakatiranje po selu, mora postojati određeno mesto za lepljenje plakata, a ne koje kude, to je ružno.

LJiljana Aća:

- Užasno me nerviraju reklame na televiziji. Mislim da su preterali sa time. Ne mogu da podnesem situaciju kada gledam film, pa počne reklamni blok. Nadam se da će se trajanje reklamnih blokova smanjiti zakonom. Trebalo bi regulisati sve vrste reklamiranja. Mora da se zna gde, kako i koliko. Jedino mi ne smetaju oglasi po novinama, jer to mogu da preskočim ako me ne zanima, ali na televiziji sam prinuđena da gledam i gotovo da zaboravim šta sam prethodno pratila. Moram da primetim da ima dosta neumesnih reklama, kao na primer reklama sa Batom Živojinovićem za neki preparat za prostatu, a dobar je i za potenciju.

Srbislav Stevanović - Bata:

- Slabo gledam našu televiziju, uglavnom gledam satelitski program. Gledam ponekad Televiziju Pančevo, ostalo slabo. Što se reklama tiče ne smetaju mi, šta više - mogu da budu vrlo korisne. Ukoliko želite nešto da postignete reklama i marketing moraju da rade. Reklame na televiziji i u novinama su normalna stvar. Jedino bi trebalo da se reguliše plakatiranje, da postoje mesta predviđena za to, a ne da lepi ko gde stigne.

Canko Dinić:

- U jednom manjem obliku mi smetaju reklame na televiziji. Zato što su dosadne, pogotovo kada su na programu fudbalske utakmice i sportski događaji ili neka ozbiljna politička emisija. Reklamni blokovi su dugotrajni i učestali. Ima reklama, ima antireklama. Ne smetaju mi posebno, onaj ko ima novca da plaća reklame, neka plaća, ali dave gledaoce sa time. Reklamiranje u novinama je druga stvar, to je čak poželjno i često korisno. Mislim da bi za sve vrste reklamiranja i oglašavanja trebalo da postoje stroga pravila. Tada verovatno ne bismo bili toliko bombardovani propagandom.

Jovan Stojanov:

- Stvarno ne gledam televiziju jer nemam vremena. Prepodne radim, popodne čuvam decu. Ponekad uveče ugrabim vreme da odgledam neki film, i to uglavnom na dividiju. Primetio sam da reklame na televiziju dugo treju, a to je svakako iritirajuće. Možda bi trebalo da se smanji količina reklama na televiziji. Ima vrlo interesantnih reklama, naročito one za pivo.

Radovan Babić:

- Ne nerviraju me reklame, zašto bi? Možda mi zasmeta kada gledam neku utakmicu, ali nije ništa strašno. Sve je to podnošljivo, ima i koristi od reklama. Na televiziji mogu reklame da iznerviraju čoveka jer dugo traju. Ali to su informacije i ne bi ih trebalo uskraćivati.

Olga Dukić:

- Puno mi smetaju reklame. Na prvom programu, počne Dnevnik i odmah reklame. Na svakom programu je tako, stalno samo reklame, reklame... Trajanje propagandnog programa treba da se smanji ili da to budu određeni termini za reklame, a ne da dosađuju tokom neke emisije. Što se novina tiče, čitam samo Pančevac i Starčevačke i nisam primetila da me guše reklamama. Skrenula bih pažnju na problem lepljenja plakata i oglasa. Svuda lepe, to je ružno, a može i da ošteti zidove. To treba regulisati.

Slobodan Tekinder:

- Smetaju mi reklame kada se emituje neki dobar program. Reklame su preduge tokom filmova. Taman se zagledam, oni prekinu, prosto zaboravim šta sam gledao. Reklamiranje na televiziji bi trebalo da se smanji, neka regulišu nekim zakonskim odredbama, jer one stvarno smaraju čoveka.

Daniela Birak

Goran Milošević

 

 

Izviđaštvo

Poletarci vredno rade

Mnogi misle da izviđači zimi ne mogu da funkcionišu. Priroda je u stanju letargije, pa je, misle mnogi, tako i sa ljubiteljima prirode.  Najmlađi članovi Odreda izviđača “Nadel“ to demantuju. Svake subote, tačno u podne “poletarci“ i “pčelice“ (tako se nazivaju najmlađi izviđači),  sastaju se u svojoj prostoriji i vredno rade. Uče one veštine koje će, čim grane proleće, primeniti u prirodi. Pošto su do sada savladali nekoliko izviđačkih oblasti namenjenih njihovom uzrastu (šifrovana pisma, putni znaci, upoznavanje sa opremom, način života u šumi, razne pesme i igre), došla je na red provera znanja. Naravno, ovde nema kontrolnih i pismenih zadataka, nego je organizovan kviz na kome su učestvovale četiri ekipe. Prvi zadatak je bio crtanje 10 putnih znakova koje je zamenik načelnika zadao. Najbolji u ovom zadatku bili su “Delfini“. Drugi zadak je bio da se prevede šifrovano pismo, koje je bilo dosta komplikovano. Čak tri ekipe (“Delfini“, “Zvezdice“ i “Euklaliptus“) su bez i jedne greške uspeli da urade ovaj zadatak. Treći zadatak je bio “brza pitanja“. Ekipe su na zadato pitanje morale odgovoriti sa jednom rečju i brzo podići napisani odgovor. Ovaj zadatak je ujedno bio i najinteresantniji. Žiri je morao strogo da pazi na to ko se prvi javio. Pošto su i u ovoj igri bili najbolji, “Delfini“ su osvojili prvo mesto. Druge su bile “Zvezdice“, treci “Eukaliptus“, dok su poslednji bili “Beli medvedi“. Na kraju su svi bili srećni i nagrađeni toplim, slatkim čajem. 

P. Stanković

 

Vesti iz Dobrovoljnog vatrogasnog društva “Starčevo“

          Dobrovoljno vatrogasno društvo “Starčevo“ je godinu, koja je na izmaku, završilo uspešno. Sve planirane aktivnosti predviđene planom i programom su realizovane. Najvažnije što je postignuto je:

- vršeno je preventivno delovanje u cilju sprečavanja i nastajanja požara i eksplozije.

- održavana je vatrogasna oprema i navalno vatrogasno vozilo u mobilnom stanju.

- nabavljena je nova vatrogasna oprema.

- vršeno je održavanje zgrade i prostorije Vatrogasnog doma.

- DVD je bio angažovan na pružanju usluga u NIS-RNP-u i JKP-u “Starčevac“

          Od stručno - tehničkih aktivnosti, izdvaja se:

- sprovedeno je dežurstvo za vreme žetve.

- DVD je operativno intervenisao na gašenju požara 12 puta sa navalnim vozilom. Neki od požara su gašeni u sadejstvu sa teritorijalnom vatrogasnom jedinicom Pančevo. Većih materijalnih šteta, kao ni povređenih i stadalih građana, prilikom gašenja požara, nije bilo.

- organizovana je godišnja Skupština.

- izvršen je prijem 18 novih članova Društva i sa njima je učestvovano na Opštinskom vatrogasnom takmičenju u Glogonju, gde je osvojeno treće mesto.

- krajem ove i početkom sledeće godine, u planu je kurs iz oblasti ZOP-a za nove članove DVD-a.

          Najvažnije aktivnosti, kao što su preventivno i operativno delovanje u sprečavanju nastanka požara i njegovom brzom gašenju, kao rezultat daju da u izveštajnom periodu nije bilo veće materijalne štete, kao ni povređenih ni stradalih građana.

          Na kraju, može se zaključiti da je Društvo u ovoj godini, skoro u celosti ispunio plan rada.

          Građanima Starčeva DVD “Starčevo“ želi srećne bozićne i novogodišnje praznike

Predsednik IO DVD “Starčevo“

Aritonović Radomir dipl.ing. ZOP-a

 

Karaoke u ”Pečurci”

Kako nedeljom pronaći dobru zabavu u mestu kao što je Starčevo? Verovali ili ne, u kafiću “Pečurka“ nedeljom uveče ćete se izvrsno zabaviti uz karaoke. Ovo mesto je poprište pozitivne atmosfere i svako može da prijavi svoje učešće da bi bio prozvan da pokaže i svoje znanje! Nije potrebno biti posebno talentovan za pevanje, jer - smisao je dobra zabava, a za najuspešnije izvođače su spremljene i simbolične nagrade.

Na fotografiji je Maja Vulović koja je pokazala da nema ozbiljnu konkurenciju u izvođenju domaćih i stranih kompozicija. Znači, nedelja veče, svi u “Pečurku“ na pozitivnu atmosferu!                         

Milivoje Petrović

Vrh strane

 


 

Glavni i odgovorni urednik Petar Andrejić, izdavač Kreativni kulturni klub

E-mail: [email protected]


© 2005. Webmaster